Monday 25 February 2013

dah SARAT

yooo....hai ya...harini usia kandungan aku dah masuk 39 minggu 1 hari...sok aku akan ada routine checkup kat KKIA Tampin...suami aku dah ada ura2 nak bik cuti sok pai baby selamat lahir...hoho....punye excited si AYAH...dia tak tau si IBU berdebar2 nak berjuang ni...




lately tido malam aku sentiasa terganggu aku salu sakit badan and perut salu tak selesa...semalam je dah 4 kali aku bangun nak ke toilet...

aku ada baca artikel 8 tanda nak bersalin
1. Sakit Pinggang
2.Perut Memulas2
3. Perut mengeras
4. tumpah darah
5.tumpah air

(lagi 3 aku lupe la pulak...tapi ni tanda yang aku salu ingat dalam otak)

semalam aku pergi kenduri kawen...hehe sempat lagikan berjalan2...kalo dokek tape la gak...ni sampai ke Melaka...huhu...2 kenduri pulak tuh aku sempat pergi...si AYAH wisau tgk aku yang macam sakit je...aku cool je sebab sakit tak sakit sangat...baby duk dalam perut penuh girang gembira...bergerak sana sini...once dia tak selesa dia mengeras IBU yang sakit huhu...

pengalaman pertama yang menyeronokan dalam masa yang sama amat mendebarkan....takot huhu....
harini myb AYAH bawak kita  g seremban...baby leh dengar sore abang ZHARIFF hoho...berjalan jo keje aku ni kan..
walaupun ngah sarat....

3rd March or myb cepar 2 3 hari sebelum my EDD..hoho

doakan KAMI

No comments:

Post a Comment