Friday 29 March 2013

alhamdulillah....

salam satu MALAYSIA...hoho...sudah lama aku menghilangkan diri dalam blog...huhu...ke mana kah aku pergi...hohoho...26 feb 2013... NUR ARISSA SOFIA...telah selamat lahir pada jam 824pm di HOSPITAL TUNKU JAAFAR SEREMBAN...
kalo korang tengok entry yang sebelum 25 aku sempat ber"blogging" hoho giler kan...that time sebenarnye aku dah rase sakit...ok aku akan sambung cerita kisah kelahiran baby ARISSA nanti...coz terlalu banyak yang nak aku cerita tentang pengalaman melahirkan bayi sulung aku yang sangat comel...heeee...
ok entry kali ni sebenarnye aku nak cerita sal...interview kerja aku dengan SPA arituh...
ALHAMDULILLAH...
untuk sekian kalinya aku dapat juga kerja dengan GOV huhu setelah berhempas pulas since 2009 after graduate 
seramai 450 orang calon yang hadir tok interview tuh...20 org je dia nak...aku di antara 20 orang yang berjaya...ni semua rezki baby ARISSA...
jujurnya aku tak sangka aku berjaya tok kali ini...
suami aku selalu cakap aku akan dapat rezki ni...sebab baby...ternyata mulut dia masin...dan mungkin doa dari dia juga aku berjaya tok dapat kerja ni...
aku tak tau nak cakap macam mane..sesungguh nya aku rasa gembira...
sekarang aku dalam pantang...harap lapor diri lepas aku dah sihat...
thanks
EN SHAFIQ

i love u so much....

No comments:

Post a Comment