Wednesday 20 February 2013

10 hari lagi

hai hai hai....erm selamat pagi semua...pagi ni cuaca di TAMPIN sejuk and damai sekali hoho...hari ni aku baru start cuti and lagi 10 hari aje....berdebar lak...takot suka risau semua menjadi satu...baby aku ni aku harap dia sihat2 aje...aku kene banyak rehat coz aku perlukan banyak tenaga on 3rd march ni insyaALLAH...
hari ni suami saya tiada disisi...huhu dia keje ler...sebelum g keje dia pesan...jalan hati-hati bilik air licin...tiap hari tiap saat tiap kali nak ke wash room itu la yang suami saya pesan...sangat concern kan suami saya...sian suami saya semalam berhabis membeli kelengkapan si IBU dan ANAK yang bakal lahir...
katil baby pun telah siap dipasang oleh AYAH hihi...ermm berpeluh and bertungkus lumus suami saya memasang katil baby...

katil tul sebenarnya my nephew punye...my sis in law bagi baby kitorang pakai...hehe...THANKS KAK LONG and ZHARIFF CHUMEL hehe...


beg nak pergi hospital pun dah siap and semua dah lengkap...
takot lak...kan???

doakan semoga semua berjalan lancar hendak nye...
ok it's time to rest...

No comments:

Post a Comment