Thursday 4 April 2013

EPISOD 2 - 25 feb 2013 sakit oooo sakit...

heloo...hai aku teruskan sambungan kisah aku dengan baby arissa ni ek...malas nak bermukadimah...kang anak aku bangun nak susu t terkandas idea nak menaip new entry...
ok...untuk hari yang berikutnya...seperti biasa suami aku pergi keje dia cium dahi aku and tanye ok ke tak ni...ermm aku cakap ok...cume semalam tak leh tido sakit perut tak tau nape...(aduuhhh tuh la tanda sakit nak bersalin PUAN AIN...naifff aku siyes tak tau...huhu)
suami aku cam biasa...dia tye nak g hospital ke x...aku macam biasa menjawab tak pe lah.....heee
sebenar aku mmg amat takot kalo dengan perkataan hospital..
dalam hati terdetik...xleh ke kalo bersalin kat umah jeee...
ermm adoi sape nak sambut baby makcik oooiiii...
jadi mmg kene g hospital gamak nyeee...
tak pe B sakit sikit aje...sok kan nak g KKIA TAMPIN t kita tnye doktor kat situ...

heee ape dah...
sambil tunggu suami aku balik keje tht day aku sempat time new entry title "dah sarat"..sengal kan aku ni dah tau mmg nak dekat bersalin sakit aku leh wat relax aje...
pastu aku layan youtube sal proses kelahiran bayi...
menitik nitik airmata aku tgk video tu
besarnya kuasa TUHAN...
SUBHANALLAH
takot lak aku nak face semua tuh...




No comments:

Post a Comment