Saturday 20 October 2012

khasiat BUAH DELIMA tok MUMMY MUMMY

hello guy...ermm arini tajuk amat menarik...aku tau ramai orang dah tau tentang benda ni...aku je yang lambat sikit tahu...ermm semalam aku baru pas wat weekly checkup kandungan aku..ermm...ermm...misi tuh tgk aku nye muka pucat..al maklum la last checkup aku nye HB 9.6...below 11mg ermm amat bahaya bagi usia kandungan aku ni...jadi dorang suggest kan aku beli IBERET FOLIC tuh tambah kandungan sel darah merah dalam badan aku ni...ermm...malam semalam suami aku pulak ajak aku cari buah delima kata nye...byk khasiat tok ibu mengandung terutamanya macam aku ni...yang HB low...ermm aku sebenarnye tak percaya pai la dia suh aku seacrh kat internet...ermm aku pun pecaya la sekarang...gi pun aku dah tak sanggup makan ubat banyak giler....

ni 1 tupperware aku nye ubat...yang merah tu iberet folic baru beli...
lepas ni aku tak perlu telan 4 biji iron tablet ,1 folic acid 1 vitaminC 1 vitamin B tiap hari..sekang ni aku hanya perlu bik IBERET FOLIC(IF) 1 kali sehari sahaja...coz dlm IF dah ada iron folic acid n vit B ermmm...and plus petua br mnambahkan HB dalam badan mkn buah delima...erm hope ada perubahan nnti 5/11/2012 next appointment...

No comments:

Post a Comment