Friday 22 February 2013

FB ~~ Tweet... SEKARANG INSTAGRAM

hai hai hai...apa kabor semua...puas aku mencari satu title yang boleh dikatakan current issue tok 2013...i think so...hehe ape2 je la ek...jenuh ni nak cari sesuatu untuk disharekan dalam blog ni...supaya ada yang tertarik menarik nak baca my blog (sadis...tak de orang view my blog...) waaaahhhh nape blog aku yang lama tuh boleh hancur lebor tak leh bukak...serius boring while bukak blog tak de orang baca...siapa kah setuju...angkat kaki anda...hoho...biarlah tak de orang baca...kalo ada yang baca saya sangat menghargainya...okay guys before aku melalut entah kemana2...

aku nak share something yang tengah in sekarang di alam maya ini...INSTAGRAM....hoho siapa yang ada instagram???majoriti aku rase dah mula mengaktifkan diri dalam instragram...well tak semua boleh ber"instagram"... kalo korang ada HP yang canggih manggih akan adalah account instagram....

well guys instagram ni same je fungsinye dengan FB and Tweet korang...tapi fokus instagram ni korang updating status dengan gambar yang chantek menarik or anything yang korang sedang laku kan la...makan korang update gambar makanan and share tempat korang makan tuh dengan member dalam instagram tu...ermm sangat cool kan...bagi orang2 yang suke snap gambar sendiri ... pasti sosial network yang terbaru ni menjadi kegilaan...serius...

ok korang yang nak ada account instagram ni...mesti ada hp cecanggih macam SAMSUMG or APPLE or yang seangkatan dengan nya...

ini instagram account aku....hoho...
now aku akan terus aktifkan diri ber"instagram" with my new friends ...over d world...co0l kan....sharing everything...telling story with ur picture....co0l...

so jom dapatkan hP yang canggih manggih...
dun worry hP sekarang semua dah turun harga...
grab it now...
(boleh jadi promoter kat kiosk HP kan kan kan)

sekian
wassalam

No comments:

Post a Comment