Friday 5 April 2013

EPISOD 3 - 26th feb...sakit suam2 kuku (konon)

sambung balik story aku sal kelahiran bayi sulung aku si tenit ni...ermm on 26th FEB...tarikh yg tidak akan aku lupa sampai bila2...nak tau nape...sat sat aku nak citer ni...macam panjang benor mukadimah aku kan...boring ek...relax...kene citer dari awal kejadian baru fahemmm...tak leh terus terjah aje...ops jgn melalut ibu ARISSA heee

ok...pagi nya aku bangun perut aku makin kerap sakit...berbanding hari sebelumnya...sebelum ni...aku leh tidor malam tadi aku kejuz suami aku cakap sakit...dia macam mamai aje...ermm tahan je la coz ada appointment kot hari ni...huhu...

kuar dari bilik mandi time nak bersiap2 ni...nak g KKIA TAMPIN...opsss pe ni...darah ke..?(ada brownies lekat kat towel aku banyak gak...) bukan tumpah darah...tp darah coklat2 huhu...nape ni takottt....
suami aku tetibe bukak pintu bilik...aku ngan slamber tunjuk towel..."awak ada brownies, tapi tak de darah...air ketuban pun tak de"

suami: kita gi hospital ek sayang
aku: erm tak pe la kan ada routine checkup...aduh sakit perut...
suami: nape ni..sakit...kita g hospital terus la..
aku: erm takpe kita g Klinik lu...pastu baru g hospital...

suami aku pun g hantar aku kat KKIA TAMPIN...dia drop aku lu...dia nak g cari parking...
lame gak aku tgu turn...tak tau nape hari ni lambat pulak...aku semakin tidak selesa ditempat duduk...
kejap2 sakit kejap2 sakit...
alamak lapar lak...mane en.suami ni tak datang2 lagi...
lama benor cari parking...huhu (walhal kejap aje...aku yang tak selesa duduk)
2 minit kemudian suami aku datang kat aku...

suami: tak masuk dalam lagi ke
aku: belum ramai orang kot tapi staff kurang...awak nak roti tu ngan air kita laparrrrrrrr
suami: ok...(dia terus beli apa yang aku nak...)

(ada jual roti and air kat KKIA tuh...memahami kehendak pelanggan heee...)

oiiii sakitttt oooo...bila nak panggil masuk ni

BERSAMBUNG...

pinjam gambar kak ning n her hubby jap heee....(sekadar hiasan...aku nak bik perkataan itu aja sebenarnye...heee)

No comments:

Post a Comment