Sunday 17 February 2013

NEW ENTRY FOR THIS YEAR "2013"

hai hai hai ....hello alls...ermm harini aku check blog yang bersawan ini...untuk sekian lamanya aku tak update new entry kan...baru la aku perasaan yang tahun ini mmg aku tak sempat nak wish HAPPY NEW YEAR....biarlah...lagi pun aku mmg busy sangat....
sekarang ni aku ngah updating entry dalam keadaan kurang sihat....bukan apa aku boring duk sorang-sorang kat rumah...my loving HUBBY dia koje...jadi aku merajinkan diri untuk menulis new entry...

banyak yang aku nak share ngan semua...0n 2012 banyak peristiwa yang belaku dalam hidup aku...dari bujang - tunang - kahwin - now MUMMY TO BE...

semua aku alami dengan tabah...ermm sekarang menunggu detik kelahiran my 1 child sangat lah mendebarkan...dengan condition aku yang tidak berapa baik ini...ermm takot kan...

macam ni kot yang MAMA aku rasa waktu melahirkan anak pertama...hehe...mungkin juga wanita lain diseluruh dunia...

and dengan kelahiran baby ini hope dapat memperkukuhkan kasih sayang antara aku dan dia....inilah tanda cinta kami berdua...(wah gune ayat novel sat)

Kehidupan berkeluarga adalah impian bagi setiap insan didunia ini...tapi sejauh mana kita mampu menempuh semua dugaan bersama-sama...
betol bagai dikata bercinta selepas kahwin adalah perkara yang paling membahagiakan...
jika kita sayang pasangan kita yang masih belum halal lagi
jangan terlampau over...
simpanlah rasa sedikit untuk diri sendiri...
jadi kan sempadan setiap perhubungan tidak kira mereka adalah tunangan atau boyfriend anda sekali pun (wah sempat memberi kata-kata nasihat)

COZ KEBAHAGIAAN SEBENAR apabila semua HALAL disisi agama....

I LOVE YOU SO MUCH
MOHD SHAFIQ NASRUDDIN


No comments:

Post a Comment