Monday 18 February 2013

EDD (estimated due date) 03.03.2013

hai hai hai bertemu kembali kita di alam maya ini...posisi sekarang tengah baring mengiring menghadap note book...biasa la mood tengah rajin nak buat entry baru...and sekarang perut aku ngah mengeras...jadi terpaksa baring dalam mood rajin...today aku masih tak berkerja...sebab ada routine checkup at klinik kesihatan ibu anak Tampin...and hari ni my lovely hubby kene pergi jasin, aku g klinik with my mother in law...
harini perut aku asyik mengeras aje...aku takot gak kalo ter"deliver" before my edd...coz aku dah lame bercuti and byk lagi kerja aku yang tak siap lagi...dengan kesakitan ibu mengandung dengan kerja yang banyak adoi hai...
aku macam biasa akan suh bby kua on edd bukan kah tarikh itu chantek...tapi aku nye baby macam tak sabar je nak melihat dunia ini....huhu...
jantina baby masih menjadi tanda tnye...hubby cakap boboy...tapi scann tak nampak...biasanya gegurl...mana-mana pun tak kisah...tapi serius aku nak bby gurl tp till now aku n hubby tak cari pun name tok anak perempuan...macam konfiden je anak lelaki kan...huhu
ape2 pun tak kisah cepat ke lambat ke...penting aku dapat lahirkan baby ngan selamat..
amin


No comments:

Post a Comment