Friday 3 May 2013

EPISOD 7 - YUhuuu masuk wad...


ermm lepas semua proses dokumentasi...aku diletakkan di wad kelas 2 katil no. 26 hoho...ermm ingat lagi wajib...ermm CLICK READ MORE...
mula2 masuk tuh aku tgok kiri kanan semua ibu mengandung..aku nye sakit datang kejap datang kejap tak...sakit tuhan aje yang tahu...makin lama aku rase makin sakit...aku nak nanges tapi tak tau nape airmata tak keluar...aku tahan aje.
aku nak suami aku ada dengan aku 24jam sekarang ni...aku tak boleh tgk dia hilang dari pandangan mata aku.suami...suami aku mmg ada selalu disisi aku..
terharu sobsob...
petang sikit dalam jam 7 sebelum bih waktu melawat aku rasa aku dah tak boleh tahan duduk kat katil aku...kejap2 pusing kiri kejap2 pusing kanan...sakitnyeee....aku cakap kat suami aku and mama n ibu mertua aku...mmg aku tak tahan dah ni...sakit dia datang kejap2 datang kejap2 datang...selang 1 minit...
suami aku pun bagitau nurse kat situ...mama aku n ibu mertua aku dah balik masa tuh...sebab kene halau dengan pengawal wad....suami aku aje yang ada...
nurse tuh suh aku masuk satu bilik.
doktor muda lagi chantek datang kat aku...dia tanye aku sakit sangat ke aku cakap sakit...dia cek bukaan dan 4cm...ermm dah besar dah ker..
waktu dia cek bukaan tuh aku dengar ada benda pecah...and rase panas mengalir kat bawah aku nye kemaluan...ape tuh...aku dah mula cuak...aku kene hantar masuk bilik bersalin....dah masakah...
dalam bilik bersalin tuh bukan aku aje yang meneran sakit
macam orang ada dalam tuh
semua tahan sakit...macam2 suara aku dengar...
takot aku semakin menjadi2...aku tahan lagi sebab bukaan tak besar lagi...

No comments:

Post a Comment