Tuesday 2 April 2013

chantek vs kurang chantek

helo...hai hai...bertemu sekali lagi di alam maya...yang penuh MISSSSTERRRIII (cakap ala2 misteri nusantara tu tau)...hoho...ok guys...sekarang my dear little princess ngan tido...tetibe je nak update new post entry...boleh kan kan kan...hehe...aku nak sambung cerita aku melahirkan princess aku tapi tengah tak de idea nak mula kan...dalam memikir nak sambung cerita...aku teringat post entry yang dah lame bersarang tak sempat nak post kat blog aku lagi...
tajuk kali ini agak sensitif...
tapi aku cuba sedaya baik nak menyampaikan apa yang ingin aku coret dalam blog ni supaya mana2 pihak tidak terasa...
well aku nak tanya korang sape yang tidak suke dilahirkan mempunyai rupa paras yang cantek...even tak payah nak tepek bedak mengalahkan opera cina...ermm...
semua nak kan kan...
aku tengok kan semua orang yang dilahirkan chantek sejak azalinya tidak pernah memuji diri sendiri dan menghebahkan kechantekkan pada orang...tak caya pergi la cari...hehe
tapi pada yang kurang chantek ni kan...bukan tak chantek tau...kurang chantek...
salu and suke orang puji akan kechantekkan diri...
apetah lagi gemar memakai bedak setebal yang mungkin...
ermm napa itu berlaku....
banyak sebab nya...korang mungkin ada pendapat masing-masing kan...
bagi aku...mereka ni sebenarnya ingin meningkatkan self esteem diorang sebenarnya...
tuh je...
tapi bagi mereka yang dilahirkan chantek...jangan megah sangat dengan kechantekkan yang ada....
ucaplah syukur ALHAMDULILLAH
bagi yang kurang chantek...
jangan wat sikap yang terlebih perasaan chantek bila awak mekap tebal..pe kate tunjuk kan neutral beauty yang ada dalam diri...
hidup tanpa mekup...or mekup simple2 je...
kan kan

selebihnya adalah bergantung pada hak masing2...
GAMBAR YANG TAKDE KENE MENGENA DENGAN TOPIK DIATAS...SEKADAR HIASAN

No comments:

Post a Comment