Tuesday 16 October 2012

perasaan bergelar MUMMY =)

salam semua...ermm hari ini aku tak berapa sehat...MORNING SICKNESS aku masih ada lagi...hayooo...ermm ari tuh berat aku naik 1 kg dalam 2 hari...now berat badan aku dah turun...sangat wisau nak jumpe NURSE hari Jumaat ni...
Sepanjang menjadi ibu mengandung ni macam2 yang aku fikir...kekadang aku takot gak anything happen dengan baby aku ni...sebab aku ni macam lasak je...aku kalo sakit pun aku redah juga semua benda aku nak buat...ermmm...tapi last2 badan aku sakit2...hoho perasaan diri aku ini macam mase sebelum mengandung...ermm...ape perasaan aku ek waktu tau aku ni mengandung and bila mula2 doktor scann perut nampak ada macam ketulan kat rahim aku...huhu perasaan tak menentu sebab aku baru je kawen kot tak sampai sebulan dah lekat..sediakah aku menjadi MUMMY...macam awal je...kali kedua aku scann baby dah 13 minggu...bila tgk janin bergerak2 uit rase sedih sayup ooo...aku dah jadi ibu...selangkah aku menjadi orang dewasa yang lengkap segalanya...ada suami ada anak...ermm

13th weeks
ermm...terfikir gak macam mana aku nak handle baby ni nanti...ermm waktu mengandung ni aku rase buku kesihatan (buku merah) aku penuh dah...baru 20 minggu huhu...macam2 penyakit aku ni...aku harap dihujung nanti aku dan JUNIOR SHAFIQ ni akan selamat lahir kedunia dan menjadi anak yang soleh dan solehah...insyaALLAH...AM IN

No comments:

Post a Comment